Från tö till snö

Vi kom upp till Bakken på lördag förmiddag, solen sken, vi satt ute och njöt även om det bara var nån enstaka plusgrad. Sen började det yra lite småsnö i luften, sen snöade det på kvällen, när vi vaknade på söndagen var det flera decimeter snö utanför dörren. Jaha.
Under dagen fick vi besök av Hallgeir och Elin och barnen, vi hade grillpremiör och det verkade aldrig sluta snöa. De kunde inte köra bilen upp så när de skulle ner igen gick jag och Rocker med dem och Kent plogade ner vår bil. Och det var tur! För sen gick vi upp igen och hade en mysig kväll innan vi lade oss tidigt, och när vi vaknade imorse vid åtta hade det kommit mer snö! Så vi pulsade ner till bilen, genom skogen och tystnaden, det var fint för solen sken och allt var ganska härligt. Men en månad för sent!
Sen åkte vi iväg på massa ärenden och har varit hos Kents mormor med hans mamma och onkel hela dan.
Det är så härligt att det fortfarande är ljust ute nu klockan åtta!
Imorgon bitti ska jag på anställningsintervju, det här är något jag verkligen hoppas på så håll gärna era tummetottar för mig då!
Jag har massa fina bilder att bjussa på, men jag måste hitta sladden!

Kommentera här: