9 frågor en tisdag i januari

1. Vad gjorde du för 10år sedan?
Använde falskleg på diverse ölhak i Stockholm, åkte mycket tåg till och från skolan, var inte hemma så värst mycket utan ute med kompisar mest hela tiden. Övningskörde och drömde om den kommande Kosresan med tjejerna! Var kär i en ny kille i veckan typ.

2. Vad gjorde du för 1år sedan?
Bestämde mig för att flytta till Norge. Hade mäklarbesök första gången runt det här datumet. Firade Teresas födelsedag med mycket vin och Pernillas med mycket tårta.

3. Fem snacks som du gillar?
Choklad i alla former, smågodis, chips, glass, ost.

4. Fem sånger som du kan hela texten till?
Stairway to heaven
Angie
Om du vill ha mig nu kan du få mig så lätt
Falla fritt
Rocket queen

5. Fem saker som du skulle göra om du var mångmiljonär?
Köpa ett hus här på Singsaker, en lägenhet i Stockholm, några coola bilar, unna mig allt spa i världen och resa med min familj och mina vänner!

6. Fem dåliga vanor?
Snooza (relativt ny ovana)
Lägga nytvättade kläder på sängen och sen inte orka lägga in dem utan lägga dem på golvet
Använda hallen och bilen som en sluss för saker som ska till eller från hemmet
Läsa massa bloggar när man borde göra annat
Läppmoja hela tiden

7. Fem saker som du gillar att göra?
Läsa, skriva, lyssna på musik, promenera umgås med underbaringar

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
Något praktiskt svindyrt märkessportplagg bara för märkets skull (väldigt Norge)
jeans i den förbjudna blå färgen (Prillan vet)
lårhöga stövlar
glansiga solbruna nylonstrumpbyxor
en pastellig outfit

9. Fem favoritleksaker?
Mobilen, bakmaskinen, datorn, pärlsamlingen, en boll i Rockers sällskap


1 Gunsan:

skriven

Saknar våra lördagar med Så Mycket bättre, rödvin och choklad :)

Kommentera här: