Blev en lång natt

Vi åt mat, drack vin och spelade spel, skönt att göra nåt trots min dåliga form. Klockan åtta imorse åkte Tommy hem, så trots ett smått alkoholintag var man trött idag eftersom det blev så sent. Men det gör inget för vi hade kul!!! Jag hade blivit alltför deppig av att missa festen och inte göra nåt alls då.
Nu blir det matrester från igår, som var rester från i fredags, det börjar likna Islandstiden med tacosmaten sa Kent precis haha. På Island var ju allt så sjukt dyrt att det vi åt mest var pasta med konservgrönsaker, tacos, spaghetti och köttfärssås och färdig pizza. Pizza och hyra film var ganska billigt, och köttfärs var billigt. Och sen åt vi inte tacos på cirka fem år!
Men med smokey-kryddning och massa goda grönsaker, bönor och avocado är det ju riktigt gott igen!
Måste toppa håret, nu är topparna så där "dammiga" ni vet, klippte mig sist i juli. Men så länge jag har svårt att sitta ned kan jag ju inte klippa mig! First thing när värken är borta alltså.

Hoppas ni hade en bra helg vänner och okända!

Kommentera här: