En promme senare!

Svettiga kom vi nu in från en tvåtimmarspromenad med några kompisar som också har hund. En liten terrier, det gick bra för Hiro och Rocker att gå tillsammans men de är inte redo att leka än. Båda är lite kaxiga och avundsjuka.
Nu är det tedax! Jag har köpt ett nytt cocoste som Pernilla tipsade om, klockan är ju bara barnet så jag behöver inte ta kamomillte som jag helst dricker på kvällen annars. Då sover man bra!
Nu börjar en riktig Lollofavoritfilm, Pojkarna i mitt liv :)
Igår såg vi Jägarna 2, den var bra, Stormare var riktigt bra, Lassgård en aningen yxig tycker jag. Men det är ju hur som helst Norrland och det norrländska som gör dessa filmerna till vad de är. Dialekten fick oss att skratta många gånger och det var en hel del härmanden.
Nu ligger trött hund på mattan och värmer upp sig med små gosiga ljud.

Kommentera här: