X-mas

Skönt att under juletiden vi var i Sthlm hann jag hänga en massa med Sofie, Meline och Alicia, leka och bada och jag och Sofie gick på bio. Jag besökte jobbet och lunchade med kollegorna och blev kvar i fem timmar och träffade alla som kom in från sina rundor. Jag fikade med farmor och med farfar, jag opererade bort två leverfläckar och fick efter det en eftermiddag och kväll på soffan. De på studion hann jag också träffa en stund och jag promenerade med både Lollo och Gunsan, tyvärr inte samtidigt. Hos Carolina fick jag träffa tjejerna och ha en mysig förjulskväll tillsammans med de bästa. Då ville jag bara pausa tiden en stund för allt var så härligt. Mellandagsrea två dagar i rad och solpromenad på golfbanan, supergod middag hos Jeppe och Miia, vin på White horse under strömavbrottet och så fick jag ju fira jul med familjen och tillbringa massa mysig tid med dem!
Vad jag fick i julklapp
Nagellack
Nagellackspenna
Läppstift
Skärbräda med kniv
Hemstickade benvärmare
Kniv
Badlakan
Sängkläder
Aloe vera
Doftljus
Olja och vinäger
Böcker - Fatimas hand och Fragments
Pengar
Duschkräm
Presentkort på bokaffären
Presentkort på bio
Ny mobil
Disktrasa som Alicia tryckt mönster på
Fint foto på gudsystrarna
Ring
Hårinpackning
Läppglans
Kanske nåt mer som jag inte kommer på nu, hur som helst är jag sjukt nöjd med alla gåvor!
Tack!

Kommentera här: