Fick min brudklänning idag

Paniken spred sig när jag såg avin i brevlådan, jag var inte alls beredd på att den skulle komma redan nu! Jag var tvungen att gå vidare med Rocker, det var därför jag hade gått ut. Sen skulle jag cykla och hämta paketet, men det fanns ingen luft i däcket!!! Gick så snabbt ned och såg det amerikanska paketet ligga i hyllan, fick det i händerna, gick hem, var helt svettig när jag kom fram. Sprättade upp tejpen, svetten rann om mig, jag hade Gunilla som stöd på sms hela tiden. Så låg den här lappen i paketet, så gullig! Innan jag vecklade upp silkepappret tvättade jag händerna och sen låg den där. Fantastisk på alla sätt och vis! Lika drömsk och perfekt som jag hoppats på. Jag är så glad!!!
Klänningen är handgjord för mig, i den sitter ett band med hennes eget ditsydda märke, jag vill typ bjuda denna underbara människa på bröllopet. Jag ville aldrig ta av mig skapelsen, men jag var ju tvungen, vågade knappt röra mig med den på. Kärlek i några meter tyg, ja det finns.
1 Mysan:

skriven

Sååååå spännande! Får lite Vera Wang-Carrie-feeling! :)

Kommentera här: