Lillehammer och Grytgöl

Då beger vi oss snart mot Lillehammer. Bilen är packad med sommarkläder och uppblåsbar madrass. Vi åker till Frank och Anne-Sofie på Lillehammer idag, äter på deras nya restaurang och sover hos dem till imorrn. Då bär det av till vårt traditionella midsomamrfirande hos min morbror i Grytgöl. Det ska bli så kul att åka dit, var länge sen sist vi var där. Och några av dem har jag inte träffat på länge. Och så kommer Dante!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det ska bli mysigt att hålla den lilla klumpen, hans kinder är nästan lika breda som hans axlar, gölligt!
Så ska vi fiska och förhoppningsvis bada i den lilla sjön Gulten vid min morbrors hus.
Nu har jag packat somrigt och färgglatt, och kolla vädret som spår mest regn. Jaja. Det hinner kanske ändras. Nästa helg ska vi fira Carros 30-årsdag! Det kommer bli grymt kul det med! Vilken vecka som väntar. Jag är glad!

Kommentera här: