Skor och servetter

Köpte bröllopsskor igår, inte de jag tänkt mig, för de var inte bekväma, så drabbade osäkerheten och stressen mig. Jag velade omkring och tänkte i nya banor, visste inte hur jag skulle göra. Men sen stog de där, de bästa skorna, älskar när sånt händer! Hittade även en behå till bröllopet, samt lite dukningsdekorationer. Så nöjd och glad! Cyklade som en demon hem för att få prova allt tillsammans. Var dock för svettig för det.
Nu ska jag och Moa åka till Bymarka och promenera, ikväll åker jag och Kent till Meråker, vi ska på förkväll inför morgondagens bröllop. Grillning, lära känna varandra, och bara allmänt häng, ska bli en så himla kul helg, är spänd på allt som har med morgondagen att göra. Hade jag inte varit en sådan bridezilla själv hade jag ndå tyckt att det var fantastiskt kul, men nu blir det en extra dimension av intresse och skoj!
A ja, solen skiner, bara att passa på!

Kram och ha en fin helg!!!

Kommentera här: