Friday night

Min laptop har gått sønder, så himla jobbigt, kænner mig inte hel utan den. Innehållet ær det ingen fara med, men ændå jobbigt!
Nu har vi ætit fajitas, Kent kollar på tv, jag kænner mig lite seg och hængig, måste bli bra till imorrn før då ska vi på konsert.
Rocker blev glad nær jag kom hem igår men jag tror han hade blivit lika glad om det var Kent som kom in genom dørren, bra det att han har så dålig tidsuppfattning :)
Vilken snabb vecka det blev i Stockholm, tiden gick så fort men jag hann gøra en massa och træffa många så det kændes skønt.
Kan inte bjuda på några bilder nu från den hær datron men jag har några i alla fall.
Hær hade det också tøat massa och solen sken skønt igår, men det ær fortfarande mycket snø och is kvar i stan. Aja, ha en bra helg allihop!

Kommentera här: