Slapp dag

Var så trött när vi gick upp, låg och läste en bra bok jättelänge men sov ändå många timmar. Kent skjutsades till jobbet och jag och Rocker åkte sen direkt till Lade och jag tvingade mig att promenera i spåret. Det var verkligen omotivation i hela mig men det blev några kilometer och släpande av en grov planka med tre brutala gamla spikar i, ska pyssla med den. I know I know, skrotmaja.

Kom hem och åt soppa från igår men fortsatte bara i den slappa formen hela dan. Laddade ned senaste Desperateoch nya Mad Men och somnade när Kent kom hem.

Sen gjorde vi en grön sallad (paprika, spenat, äpple, selleri, isbergssallad, purjo) verkligen grön. Till det stekt fläsk och champinjoner. Men hörrni, selleri e ju så jäkla ogott. Vi hade kvar från helgens bloody mary och jag tänkte ge sellerin en ny chans idag fast jag aldrig gillat det förut. Men nej, det är inte gott.

Kommentera här: