This time no?

Snöade idag, nu är det småregnigt istället. Ombytliga knäppväder. Först hann jag i alla fall sparka lite i löven på morgonpromenaden.
Ska laga en bautalasagne sen för vi får gäster. Och nu har jag precis torkat golven, det luktar så gott!
Pratade med Prillan och Dante på Skype, han är så nära krypet nu, på g hela tiden. Stora killen!
Igår var jag på gymmet, big mistake på måndagkväll då alla startar sina nya liv. Fullt med folk, men jag körde i alla fall armar och axlar och det kändes idag när jag bar matkassar och sen moppade. Tänker på Prill som bär runt på 8 kilo hela tiden. I och för sig 8 kilo guldklump, men ändå tungt!
Har verkligen kärat ner mig i Mumford and sons, fattar inte varför det tog sån tid från första ögonkastet till riktig kärlek. Har lyssnat på en låt i flera år, nu har jag upptäckt resten.


My head told my heart let love grow
But my heart told my head this time no.



Men andra vägen är ju också ett alternativ, som säkert sker oftare.



My heart told my head let love grow
But my head told my heart this time no.



Tänk att inte få leva med den man älskar. Usch.
Jag är så glad att jag och Kent och Rocker har det så fint tillsammans varje dag! Och att jag är uppvuxen med att ha det så fint tillsammans i hemmet.

Kommentera här: