Try walking in my shoes

 
 
Som jag letade skor till bröllopet, jag trodde nämligen jag hade funnit ett par långt tidigare som jag skulle beställa. Men så hade de fått så dåligt omdöme på sidan de såldes så jag blev osäker. Och kollade på internet nätterna igenom, det var guld som var i fokus, mest troligen flats, mycket sugen på Kate Spade, möjligtvis de med ananasen. Dubbellike på den! 
En dag gick jag stressat ett varv på Trondheim Torg. Hade nämligen spanat in ett par platta guldsandaler med bling. Men de var inte sköna. Alls. 
Som tålmodig rådgivare via mms hade jag bästa systern. Jag var nämligen också väldigt sugen på ett par skyhöga balansfarliga tyllhistorier från Bianco. Eller ett par snygga men kanske för trendiga mockaballerina i orange med lacktå. 
Plötsligt stod de bara där. På HM och på rea. Ibland är det inte svårare än så. Det gick bra att förlika sig med tanken på HM-skor till bröllopet. Fann samtidigt bh och servetter. Med det är ju två andra historier!
Tärnorna fick själva välja skor, det gick finfint tycker jag!
Klistrade själv på hjärtan under sulorna, men det syntes inte vid mitt knäböj för klänningen låg över. Men vad gör det?!
Originalplanen, från BHLDN. Där finns fina bröllopskläder och skor!

Kommentera här: