Krem Sirkus

Jag jobbar nu mer på Krem Mat & Kaffehus på nybyggda gallerian Sirkus i Trondheim. Det finns en till Krem i stan och en Latteliten som har samma ägare. Och det är väldigt kul att vara igång med jobbet! Allt är fräscht och fint i våra lokaler, all mat och dryck väldigt god och kollegorna är ett glatt gäng! Jag har mest stått i kassan, det har blivit lite av min plats eftersom det går så bra för mig att stå där. Förutom att jag fått ont i fötterna :( 
Vi serverar massa hemlagat och hembakt, färskpressade juicer, goda kaffedrycker från den stora guldiga kaffemaskinen och teer från Jämtland. Det har varit full fart sedan förra onsdagen med konstant kö flera timmar om dagen och jag har jobbat en hel del extra. Idag är jag ledig och ska vara så till tisdag, skönt efter en intensiv uppstart. Ska fota lite en dag sen så ni får se hur fint vi har det!

Kommentera här: