Äntligen på väg...?

På grund av tekniska problem och därmed inställt flyg till Oslo missade jag igår planet till Arlanda. Kom till slut till Oslo och fick knalla över till hotellet. De skulle bjuda på "snacks" från minibaren, det fanns två chokladbitar att välja på.... Jag sa att jag.är gravid och måste ha mat. Fick tillslut en gammal macka. Rummet var i alla fall stort och fint och hade badkar. Jag tappade upp vatten direkt och efter lite tv lade jag mig i badkaret och läste. Ställde sen väckarklockan på 05.00 och somnade klockan 4. No comments på den. Åt gudomlig hotellfrukost imorse, även om jag kände att brieosten såg hånande på mig.
Herregud så trött jag är nu. Sitter i alla fall i gaten och ser att det står ett plan redo och väntar. Känns tryggt.
Självklart ska det bli jättekul att komma hem men jag måste erkänna att destinationerna runtom här ändå lockar, Rom, Paris, Köpenhamn. Och när de ropar ut att en person saknas till Malagaflyget blir man ju helt galen.

Kommentera här: