Bratislava

Mitt nya drömresemål! Får bli en weekend där om något år. Med eller utan barn :) Känns som nya Prag, var jag iofs itne helelr varit. Men jag vill åka till uppstickare. Har länge varit sugen på Ljubljana. Från Bratislava kan man dessutom åka båt till Wien på en timme. Två flugor i en smäll. Jag tänker överdosera kultur och gamla byggnader. Typ. Kanske man åker tåg ned och flyger hem. Hmm, mycket att tänka på. 
Dagdrömmen för närvarande är annars ett stort hus i Spanien med fantastiskt kök, egen pool och lantliga omgivningar. Gå långa turer i bergen, åka på marknader och handla mat, dricka vin... Ja ni vet. Det är något jag hoppas på till nästa år. Kan liksom inte planera nånting nu, kan bara tänka fram till änden av graviditeten, sen blir det blankt. Man vet ju ingenting!
Bild från Bratislava

Kommentera här: