Grin och gräm

Grinade som en unge när jag läste att Stones ska spela i Hyde Park 6 juli och så släppte de ett datum till nu i efterhand! London, Hyde park, Stones, ja den kombon hade passat mig som handen i handsken. Och nu blir det inte så. När vi gick i Hyde park i december drömde vi om alla stora konserter som hållts där. Får väl fortsätta drömma om dem. 
Idag gick jag och skulle prova lite kläder och köpte ingenting. Kollade på bebiskläderna på några affärer. Jag vet inte om jag är konstig eller om det är ganska normalt, men jag blir inte sugen på att köpa nånting. Visst är det gulliga grejer och så, men jag vet inte. Missförstå mig inte nu, jag är inte negativ inför bebisen på nåt sätt. Även om man kan säga att han blir skyldig mig en Stoneskonsert eller två, men jag har kanske inte kommit till stadiet då man vill gå och plocka bland minitröjor, jag vet inte. Det är ju gott om tid kvar till det i och för sig. Vi har fem små små bodysar hemma, en halsduk, en mössa och ett par skor. Bra start va :) Ena bodyn köpte jag till Kent när hanf yllde år, med Rolling Stones-logo på, resten har vi fått.
Prio för mig nu är ett par gravidlinnen med inbyggd top. Kul prio va. Ska köpa en bola ikväll på Barnens hus, hoppas de har! 
Hade premiär för dessa nya vårskor idag, skööööönt att inte släpa kängor på fötterna. Barmark I love u.

Kommentera här: