Resetorsdag!

Idag ska jag till doktorn och hämta lite papper, till jobbet och lämna lite papper, till fysioterapeut och bli behandlad/misshandlad. Nej men på allvar, det kan ju inte göra ont att gå på nåt sånt när man är gravid? Eller? Det ska ju vara behandling mot ont i fogen. 
Har packat väskan och ska åka ikväll, blir skönt och kul! Hade typ som en resfeber inatt, ytterst konstigt. Lyssnar på nya Håkanplattan, hela är nu släppt på Spotify. Minns ni livet innan Spotify? Jag gör knappt det. Var hade man de 6000 låtarna då? Hur valde man vad man skulle höra på? Skulle mitt Spotifykonto bli typ tömt eller nåt skulle jag gå under. 
Lovade bröllopsbloggande denna vecka, men jag hinner inte göra i ordning inläggen nu.
Kommer nog inte bloggas så mycket när jag är borta, men häng med retrobohem på Instagram!

Kommentera här: