Ananas och snicksnack

Hade besök av två kollegor idag, eller den ena slutade förut och den andra är sjukskriven och det är ju jag med. Men i alla fall! Vi satt ute i solen och åt kladdkaka, körsbär, vattenmelon och ananas. Så kanske bebisen kommer nu. Läste att man måste äta typ nio stycken för att vad det nu är i den som mjukar upp livmodern ska kunna ha eventuell effekt haha. 
Efter bebisprat och jobbprat sitter jag nu och väntar på Kent, han har plockat kantareller som vi ska njuta! Imorgon är det kontroll hos doktorn igen, inte så mycket att kontrollera nu tycker jag. Skulle hellre åka till sjukhuset haha. Drömde mardröm om Rocker inatt, sov för övrigt ganska som en stock. Två toapauser bara och med sliten kropp efter "aktiviteten" på dagen sov jag tio timmar. Skönt det! Tror ni stillheten i magen och den för övrigt piggare kroppen kan vara tecken på att något närmar sig? Eller vi vet ju att det närmar sig. Men ni vet. Analyseramera. 
 
Har nya solränder efter idag, såg jag nu. Och folk pratar om höst?! För mig är det fortfarande verkligen sommar, det är augusti och det är härligt! Bara för att man börjar jobba igen är ju inte sommaren över, det är inte så man kramar ur det sista av en sommar. Igår verkade hela facebook/instagram äta kräftor, det är sånt man gör för att fortsätta njuta av en sommar! Jag och Kent ska äta kräftor och goda ostar och en västerbottenpaj och iaf EN öl efter bebis har kommit!
 
 
Önskar er en fin start på veckan imorgon, love!

Kommentera här: