Plötsligt var det onsdag!

Idag började vi tidigt med rutinbesök hos doktorn och nu har lilleboy fixerat sig, det kan jag själv känna och det hände mest troligen i måndags. Allt såg fint ut och vi fick ny tid 26 augusti, om han inte redan kommit då vill säga!
Kent åkte och jobbade och jag och Rocker lade oss i sängen och läste men somnade snabbt. Sov till klockan tre! Sen fixade och plockde vi här hemma. det hade liksom typ exploderat av saker och packning och sånt. Vi möblerade om i sovrummet i måndags så jag fortsatte att ordna där inne. 
Igår fick vi jättefina kläder av Ingvild och ett kort som fick mig att börja grina. Den ena bodyn hade en Rockerliknande skapelse på bröstet, mycket fint och ekologiskt!
 
Kent och Rocker åkte på en fisketur nu, efter att ha gjort nudlar med grönisar till middag. Det mörknar fort ute nu! Inte kul tycker jag. Men men 
 
Magen är galen! Det trycker och härjar och känns en massa hela tiden, det är nästan omöjligt att sitta och skriva på datorn lätt framåtlutad. Såg på Ernst idag, allt är ju så fint och fantastiskt i det programmet, vilket ställe, vilka grejer, så himla härligt och sagolikt! Nu ska jag fortsätta med Mad men, ingen idé att anstränga sig mer än så.
 
 
1 Mysan:

skriven

Hur tänkte ni kring att ta reda på Lilleboys kön? Jag är otroligt velig men Tobias vill verkligen kolla...
Fina kläder!
KRAM!

Kommentera här: