Dagen D!

Idag har vi beräknat förlossningsdatum. Vi tar en "promenad" i solen och ser om det sätter fart på något. Vad tror ni? Skicka goda vibbar är ni snälla! Bebishelg låter som en bra plan i mina öron. 
Bli inte stressade om jag inte svarar på telefonen och så, har stängt av ljudet när jag sover så jag ska få sova när chanserna finns. Kent och Rocker är hemma och tar hand om mig idag. Vi får göra nåt fint och mysigt av denna väntans dag. 
Orkar inte leta fram några bilder på nånting annat än det som upptar mina tankar nu.
Kram på er alla!
1 Mysan:

skriven

Vibb vibb

2 mamsen:

skriven

Snart tittar han ut !!

3 Sara Greve:

skriven

Snart, snart kommer du att få vara med om den härtigaste dagen i ditt liv! Jag kan faktiskt även om väntan är jobbig känna mig lite avis på det du snart får vara med om. : )Känslan när man får den där lilla bebisen i sin famn är så värd allt! Jag håller tummarna för att det går så bra det bara kan när det är dags! Lycka till!

Kommentera här: