Antishoppingkillen matchar mamma



Tänkte avklara det sista i julklappsväg idag. Astor höll inte med. Sur va han. Trots våra matchande kläder. Inte förrän vi kom hem igen blev humöret strålande. Men jag lyckades ändå ordna det sista. Tror jag.

Det blev en klapp till mig själv också! Så snäll som jag varit i år och lånat ut min kropp, låtit den spricka upp lite och sedan låtit den skäras öppen. Nu vikarierar jag också som matmaskin. Då får man unna sig dessa!



Bröd i ugnen, paj i kylen, bebis i pyjamas. När han lagt sig och Kent kommit hem blir det middag, Sons of anarchy och klappinslagning.

Snöar förresten massa här idag! Var helt bart innan, verkligen varierande väder här nu.


1 Carolina:

skriven

Finingar!

2 Gunsi:

skriven

Så snygg på båda bilderna! Skitsnygg i hatt!

Kommentera här: