Samdusch är mysigt



Några av kartongerna.... Kent ringde vår nya hyresvärd idag och han hade glömt att vi skulle ställa in alla grejer redan i helgen så de hade målat golven! Men bara på övervåningen och vi måste inte upp där nu på lördag. Hur som helst trodde han att det ändå inte skulle vara några problem på lördag, tur det!

Jag och Astor har duschat tillsammans ikväll, lika mysigt varje gång! Tror dock att jag gillar det mer än vad han gör.
Kent lägger honom nu. Det gick så där... Vi är tillbaka på amningssövning i sängen.


1 Susanna i Oslo - mamma till Melwin:

skriven

Jag har inte provat på att samduscha än, är lite rädd att vattnet ska vara för varmt för duschen är lite så och så med värmereguleringen.. Men mysigt da!

sv; Nej är det sant, ska ni flytta till hus? Vet du vad jag går och drömmer om dagarna? Ett hus! Men här i Norge är det ju galna priser för hus som inte ens är "fina". Grattis! :D Hur är priserna där uppe?

Visst är det! Som jag skrev i texten så har de fått stor respekt från mig som kund när de är med och göra något snt här fint tilltak! :D

Vi kommer att fira jul nere i Kristiansand där min man är ifrån men åker sen över till Sverige till nyår och firar in det nya året i Västerås hos mina föräldrar.

Ja men precis, alla är vi heeeelt olika när det kommer till det. Och jag tycker det är en viss charm jag :D

God Jul! :D

Kommentera här: