Oscars 2013

Eftersom jag sovit så mycket igår trodde jag att jag skulle orka se iaf entreerna på röda mattan klockan 01.00 vår tid, men nej då. Jag fick istället lästa om Sveriges vinster och se på klänningarna i tidningen idag. 
Jag förstår att Jennifer Lawrence gjorde en storslam både med sitt pris, sitt fall och sin klänning. Men den där filmen verkar inte bra alltså... Och klänningen känns väldigt Dior haute couture, men ändå trist på nåt sätt. Jag vet inte. Och överskattade Kristen Stewart, my gd, hon e väl typ 23 och ser ut som sju svåra år med heroin. Ta en powerweekend på Bali eller nåt. MIna favoriter var blingiga och orientaliska! Och jag tycker det är grymt av Helen Hunt att komma i, och prata sig varm för en HM-klänning :)
 
Catherine Zeta Jones
Salma Hayek
Kerry Washington
 
 
 

Kommentera här: