Tärna med bula

I sommar ska Johan och Gunilla gifta sig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jag och Lollo har fått den stora glädjen att vara tärnor, jag har även fått äran att vara toastmadame. Detta är ganska exakt en månad innan det beräknas komma ut ett barn från min mage (hjälp!)
Således är en sval, elegant och bohemisk sommardröm krossad, jag kommer säkert ha anlänt stadiet där man mest är trött och svullen och stor! Men inte desto mindre finklädd för det! Man kan ju alltid gömma sig lite bakom den strålande bruden när man inte känner för att synas så mycket.
Jag kollar mycket på nätet, plöjer varje vecka olika sidor som t ex Nelly, Bubbleroom, Ellos, Miinto, Zalando, Asos, och gud jag vet inte vad, mycket brittiskt men också en del australienskt av nån anledning, det som Google finner åt mig helt enkelt. Jag kikar även på sidor för fest- och tärnklänningar. Har ni ytterligare sidor att dela med er av får ni gärna göra det!
Obs! Det är inte tjejen på bilden som skrivit brevet.
1 Gunsi:

skriven

haha jag har inte sagt det här till dig men det är ju precis en sån lila klänning på bilden som jag tänkte att du skulle ha!

Btw har jag inte tänkt på att det kanske blir svårt för dig att köpa en tärnklänning redan i vår/tidig sommar - svårt att veta vad som kommer passa ;-) Men det löser sig! :-)

Kommentera här: