Lunes

Idag var jag på fotvård, fick presentkort när jag fyllde år och satt idag och njöt en timme. Väldigt skönt! Mindre skönt efteråt var att jag hade ballerina och klänning och det började spöregna så jag fick ta skydd på HM och Monki en stund och komma ut med två påsar. Och sen var det bussen hem. Kent är och fiskar så jag och Rocker är bara hemma och softar, vilket var behövligt efter en dålig natts sömn.
Nu kommer det sol, vilket jag inte vill, ni vet när man vill att det ska regna så man bara kan fortsätta mysa inne med tända ljus och filt. Hade jag varit gravid under vintern hade ingen sett röken av mig tror jag. I lördags fick vi en gullig björnoverall av Thomas och Maria, med öron på luvan, och igår hos Kents mormor fick vi en filt och mössa som hon stickat. Paketet från Nelly har kommit men jag orkar inte gå till affären och hämta det nu, när jag gjort det ska jag i alla fall lägga ihop alla barnkläder för plötsligt har vi ganska mycket saker! Två mössor, fyra par skor, fyra oilka overaller, några bodies och byxor, två par små strumpor, och lite mer grejer. Bra att få översikt.
På onsdag har vi ny läkarundersökning, nu sista tiden blir det täta besök, och 3 juli har vi nytt ultraljud. Idag är det 40 dagar kvar till Gunilla och Johans bröllop!!! Det ska bli så kul!
 

Kommentera här: