På Gardemoen

Sitter här i väntan på planet till Trondheim. Blev utvald till random kontroll i säkerhetskontrollen både på Arlanda och här. Vad trodde de jag dolde? En vattenmelon full av knark? Som om det inte var jobbigt nog att ta på sig skorna imorse har jag nu fått göra det igen. Kul för de stackars vakterna att ta på min svettiga kropp och dessutom dra med händerna under mina fotsulor. Undra om de har risktillägg.

Splittrad av separationsångest som alltid när man lämnar familjen, men den trasiga känslan lindras av det faktum att Lollo kommer till oss på fredag!

Nu längtar jag efter att komma fram till Kent och Rocker♥
1 mamsen:

skriven

Men ! Detverkar ju konstigt att du blev utsatt på båda ställena. Vadå dra under fotsulorna ?
Skönt för dej att vara framme snart. Pok M

Kommentera här: