Summertime

Idag ska det badas, men det blir inomhus, på badhuset, för vädret är trist. Igår stekte det. Idag är det regnigt men det börjar bli blått på himlen så vem vet, lurigt här i Trondheim. Ska i alla fall bli skönt att flyta omkring lite. Imorgon är det fogträning, nästa vecka ska jag på fotvärd och så ska vi till doktorn. På lördag ska vi gå på fotobll med Kents pappa och småsyskon. Annars är det inte mycket planer, Lillehammer en helg kanske, men de har väldigt mycket att göra så vi vet inte helt. Grillkväll med mitt jobb om ett par veckor. Fiska och promenera de kvällarna vädret är bra. Snart vänder den här ljusheten, men det kan man ju inte tänka på redan. Det tar ändå lång tid innan det märks.
Ska låna en symaskin och ge mig på ett par enkla projekt till bebisen, får se hur det går med det... Bra att jag har mycket tid i alla fall.
 
Så länge vilar jag, det finns massa tid till det, så det är bara att passa på. För det är väl sista vilotiden man får på några år. Eller många år. 
 

Kommentera här: