Tömd på blod

Nu har jag börjat två dagar i rad med att lämna blod hos doktorn. Tydligen var det inte det lättaste för dem, tre stick i varje arm och ett i fingret har gjort mig blådekorerad och öm. Men de fick sina resultat till slut, de och magmätning och hjärtslag (bebisens) var allt perfekt! Då är det värt lite smärta. Efter doktorn idag åkte vi till Jysk och Coop och handlade till uteplatsen och kylskåpet. Sen köpte jag fisk på en fiskaffär så ikväll blir det grillad sej. Senil som jag nuförtiden är hade jag glömt att fylla i några papper på jobbet så det blev en sväng dit innan jag åkte hem och sov middag i två timmar. Pigg tjej! Har fixat och trixat lite där ute, ska fota sen när Kent kommer hem och kan hjälpa mig med parasollet. Bjuder nu på vänster armveck. Dö inte.

Kommentera här: