Det ska rensas!

I slutet av april är det nämligen dags för klädbytardag hos Carolina. Jag ska verkligen köra hardcore rensning mot mig själv. Har tänkt på det ett par veckor och det här var målet jag behövde!
In med nytt och ut med gammalt! Och då måste det göras plats!
Jag vågar inte ens tänka på hur många koftor jag har, det är nog det jag har mest av.
Och jag ska rensa bland underkläderna, men inte för att finna bidrag till bytardagen utan för att jag använder samma om och om igen. Resten kan slängas bort!
Mitt klädanvändande har också förändrats sen jag flyttade hit, först jobbade jag ju inte på ett år, och nu har jag arbetskläder. Så det brukas inte så mycket kläder som förr.
Ganska trist men ändå bra. Nu känns garderoben mycket roligare och när man ska ha på nåt annat än jobbkläder eller promenadkläder är det kul att välja!
Och nån gång (förhoppningsvis ruskigt snart) är det dags att plocka fram vår- och sommargarderoben!

Kommentera här: