Friskare nu, men mer sjukskriven

Motat bort snoret. Men var hos doktorn och fick fördubblad sjukskrivning. Inget jag själv hade som mål eller bad om men på hennes inrådan är det bara att vila mer. Mer?! Om du säger det så! Jag anträffas alltså i sängen eller soffan.
Idag hade jag och Rocker en fransk date med en liten bulldogtjej på sju månader och hennes matte som jag träffat en gång förut. Hon har bf på söndag så det var spännande! Vi pratade om barn och hundar haha.
Sen har jag för första gången lagat en älgstek, det gick superbra! Gjorde den i lergryta med lök och morot. Man behöver ingen vätska! Ångan som blir stannar ju kvar och blev till flera deciliter grund för en god sås! Kändes vuxet! Blir garanterat liknande grejer i framtiden. Lite småtrist att man måste göra det genomstekt bara just nu.
Kollar btw på Skavlan och Agnetha Fältskog presenteras, jag tänker att hon är smålik Efva Attling, och så gör hon entré i vit kostym och är ju så klart än mer lik!
Nu känns den här dagen i hela kroppen, helt slut! Som om jag vandrat Manhattan upp och ner i högklackat hela dan. Läste ni förresten att SJP helt slutat gå i heels, hennes fötter var tydligen helt slut.
Aja, jag checkar ut nu!

Kommentera här: