Gravidyoga och vårmånader

Om några veckor börjar jag på gravidyoga, det ska bli kul och skönt! Kroppen är som en 80-årings ibland i dessa dagar så det blir intressant att se exakt vad gravidyoga är och m man har någon erfareneht av tidigare erfarenhet. April och framåt känns överhuvudtaget fantastiskt, bara vädret kickar igång våren på allvar snart. Först inleder vi månaden med ite ledighet och sen ultraljud 3 april! Efter det blir det lite kalas för olika personer, sen börjar då yogan, och så ska vi på överraskningsfest för en person som inte läser bloggen :) så ingen annan behöver fundera. Sen är de Stockholmstur och Dantes födelsedag som står på schemat! Och en klädbytardag, som jag har saknat dem!
April förra året, väldigt väderombytlig:
Och vet ni, sen är april slut och vi påbörjar maj i Stockholm, då är det diga dagar i fyra veckor framöver! Heltgalet, 1 maj är röd dag, sen helgen efter är det Kristi himmelsfärd, onsdagen därpå fyller jag år och det följs av en ledig 17 maj och röd pingstmåndag (jo här i Norge är den det), det blir alltså en långhelg!
Och det ska fan i mig vara varmt i maj! Förra året var det primetime vädermässigt här. Minns att jag gick hem en natt vid ett, det var ljust ute och folk var ute och fnulade i trädgårdarna och sånt. 
Maj förra året:

Kommentera här: