Ledig imorgon!

Det ska bli så skönt, för sen jobbar jag på lördag igen. Nu blir det kvällspromenad, sov tre timmar på eftermiddagen för att orka vara vaken lite längre ikväll. Verkar inte funka så bra... Astrött redan nu. Kul människa.
Vad är era helgplaner? Våra är lördagsjobb och sen åka direkt till Bakken. 14-årskalas på söndag, inte för mig alltså utan för Kents lillasyster Hanna. Jag har lovat att baka en kaka. Vet ännu inte vad det blir.
Imorgon är det ny graviditetsvecka, skriver mer om det då! Väntar fortfarande på kallelsen till ultraljudet, tiden blir om ett par veckor. Spännande!!!
Såg Pluras igår, som en plåga med goda cavan, Serranon, grillade fisken och de fantastiska omgivningarna samt det underbara huset! Roliga gäster men jag tyckte att David Batra kämpade lite väl mycket för att vara rolig hela tiden. Och jag hoppas verkligen på en bättre musikalisk sidekick till nästa säsong. Måns e bra men Maria fyller noll funktion, spelar knappt, hon ska ju klinka rätt så hela tiden, komma med musikinlägg som passar ögonblicken. Och hon sjunger som en strypt katt, precis som i dåliga Sahara hotnights. Varje sång blir som en dålig efterfest med skrål och bortglömd text.
Dock väger stämningen, maten, miljöerna och personerna upp för detta norrländska lilla felval.
¡¡¡Ta mig till Spanien!!! Men inte om jag inte kan dricka vinet, cavan och äta skinkan, ostarna och allt annat!!!
Jaja, kvällens promme nu då.
1 Mysan (som hakar på dig när du drar dit):

skriven

Håller med om Maria. Jättetrist tjej och inte alls sådär musikaliskt härlig som sig bör i sammanhanget.
Vad tror du om att hon och Måns haft ihop det?
Jag har inte gillat Måns jättemycket men för nåt avsnitt sen (när han grät?) vände det faktiskt. Helt plötsligt blev det nåt hett över honom...?

Kommentera här: