Renad

Ibland tycker jag att det är skönt att bara vara riktigt lökig, fettigt hår, oborstade tänder och så ta en lång dusch och åtgärda allt detta och känna att man kommer ut som en ny människa! Smörja sig med god doft och dra fingrarna genom blött hår. Som om ett mirakel skedde på den där kvarten under rinnande vatten. 
Nu ska jag ta mig en sån dusch. Min t-shirt skulle typ kunna användas av Anticimex eller som massvapen mot Nordkorea. Mitt hår har ingen bena, det går inte att göra en bena, det finns inget håll det här smörpaketshåret vill ligga åt. Händerna är torra och benen småhåriga. Men om en kvart, då! Då kommer en ny len och fräsch människa med rosor på kinderna uppenbara sig när badrumsdörren öppnas.
Kanske är bäst att passa på nu innan Kent kommer hem. Och sen ska vi till Bakken till på måndag så det blir det inte nån rengöring. Befriande!
1 Gunsi:

skriven

Haha jag känner verkligen igen mig! Den där känslan efteråt när man har rent hår, doftar gott, smörjt in sig, rakade ben - totalförändringen! Pricken över i:et är att sätta sig i soffan med ett glas rödvin eller dylikt som "belöning" :-)

Kommentera här: