Det ær vår, værme och snart sommar!

Vilket væder vi haft den hær veckan, man blir ju helt salig. Igår åkte jag och handlade på kvællen, i bara klænning och Converse, barbent, ingen kofta, och det var varmt och skønt! Køpte allt jag var sugen på vilket resulterade i ananas, blommor, ostbricka, sparrisar, tre olika salladssorter, 5 kilo rækor... med mera med mera. Låt gravidsuget styra.
Inatt sov vi med øppet fønster før førsta gången i år. Så skønt. Men jag kunde typ inte sova, hade ont i hela kroppen på ett spænt och jobbigt sætt. Idag kænns det bættre, førutom træningsværk från min foglossninstræning igår. Har børjat dagen flera gånger men nu sist blev det ordentligt och jag åt kokosyoughurt och banan, Kent ær på væg hem från jobbet och vi ska hitta på nåt lørdagskul.
Kommande vecka ær ledig måndag, lækaren på tisdag før att kolla læget och mæta magen, fødelsedag på onsdag med konsert på kvællen, 16 maj på torsdag, då børjar firandet, sen ær det nationaldagen på fredag och pingst på måndag så de tær långhelg hær. Kunde vara værre!

Kommentera här: