När det suger till i shoppingtarmen och bäckenet är löst

Igår ville jag verkligen åka och shoppa, strosa på ett köpcentrum hela dagen. Men i detta kommunistland är inget öppet på söndagarna. Jo, Plantagen av alla ställen! Tror de faller mellan stolarna lite med i vilket fack de ska placeras, så de har öppet. Tänkte faktiskt åka dit bara för att få handla lite! Men jag höll mig till idag och jag och Lise hängde på låset när City syd öppnade. På en gång reafyndade jag två par ballerina för 98kr. Redan då kände jag lindring. Blev inga fler fynd. Vi åt lunch, bakpotatis med grönsaker och grejer+dricka. 140 kronor, sug på den ni.
Sedan handlade vi massa goda grejer på en asiatisk mataffär. Resultatet av det får ni senare.

På eftermiddagen var det dags för lite bäckenträning igen, ontskönt som gör gott. Gick ett varv på stan men hade inget shoppingsug kvar.

Snart kommer en argentinsk tatuerare hit, Norberto, han ska sova över inatt. En schysst kille som passande nog är vegetarian så den asiatiska middagen blir bra! Gjorde faktiskt pulled pork igår som jag fick ställa väckarklockan för att ta ut ur ugnen klockan sju imorse. Vi får spara köttfesten till imorgon helt enkelt!

Kommentera här: