Astor protesterar

Tog med mig gladfisen i ullbody, uggletröja och ugglestrumpor ned på stan. I sällskap av Lise och Hedvig samt halva stan typ. Jobbigt med barnvagn på lördagsshopping.



Lite ekoreko grejer och ett par byxor med kvitto senare för jag kunde inte prova med barnvagnen. Jag och Astor var nu själva. Sen letade jag efter amningsvänliga plagg. Tycker det är så svårt. Hade varit lättare om det var sommar. Hittade inget.



Pigg protestant.


På Torget var det protesttåg mot användandet av päls. En kompis är med i föreningen NOAH för djurs rättigheter och stod på scenen med olika talare. Framför scenen stod folk med facklor och jag fick en av en tant som jag senare gav till en liten tjej för vi var tvungna att ta bussen hem.
Flera hade sina hundar med sig för det skulle nämligen gås fackeltåg i protest. Men Rocker var hemma med husse och vi behövde värme och vila så vi åkte hem och joinade.





Efter tikka masala och final i Stjernekamp tänkte vi nu se Så mycket bättre.



Hoppas ni har en skön lördagkväll!

Kommentera här: