Att sova eller inte sova

Natten till igår kunde jag inte sova för jag låg och väntade på BB-besked! När de glada nyheterna kom att Jennie och Fredrik fått sin lilla dotter kunde jag inte sova ändå.
Klanen har utökats och hon var en liten sockertopp med sin morfars och mammas stora ögon!

Hela natten låg jag och tänkte på allt möjligt. Vi såg den vidriga dokumentären om Quick på kvällen och jag drack en del kaffe. Why liksom.
Till slut gick jag upp istället. Vi skulle ändå gå upp sju för att köpa flyttkartonger på Europris, fredag och lördag 10 kronor istället för 25!


När vi kom hem sov Astor tre timmar så jag fick en blund jag med.
Sen hade vi myskväll så där som fredagar ofta är. Astor somnade själv i vaggan halv ett medan jag duschade. Han sov till tio, snabb amning, somnade igen. Tog sen upp honom för att amma i soffan och starta dagen, men nej. Han sover som en liten stock med tummen i munnen! Skön natt!

Vi ska ner på stan så snart måste väl killarna oxå starta dagen.


Kommentera här: