En riktigt dålig dag

Igår var en seg kväll i hemmet, jag tog med mig Astor till sängen vid elva, matade en timme och han somnade. Och vaknade på en gång när jag lade ner honom i vaggan. Sen prövade jag massa saker men han var bara en argis. Jag hade så ont i hela kroppen och var dödstrött och började grina. Kent tog över och jag låg och vilade i sängen men kunde inte somna. Sen kom de in för mer matning, och så började det om.
Till slut lade sig Kent och jag kämpade med Astor i vardagsrummet, efter nån timme tog han bröstet igen och somnade till slut. Halv fem lade vi oss i sängen och jag hade jättesvårt att somna. Halv sju var det matdags igen och den var inte heller harmonisk. Under den fick jag ont i magen och sen var det igång. Toarejs hela morgonen, jag lät killarna ligga på rummet och tog själv soffan.
När alla sen vaknade mådde Kent också dåligt och dagen har bestått av detta blandat med bebisbärande och sömn. Självklart inte i kombo.

Nu dricker jag ett glas saft och ammar. Magen värker och rumlar. Kent sover i fåtöljen.

Riktigt jobbigt med allt, hoppas verkligen det går över fort och att Lillis inte påverkas. Och hoppas hoppas att han sover inatt!





Lillrockern är glad ändå!

Kommentera här: