Ledig mitt i veckan

Kent hade ingen kund igår och Frank är här på besök samt att jag skulle till Meråker på babyshower så vi åkte tillsammans till Meråker igår på morgonen. 
Astor sov så fint i bilen och när vi kom fram, vi drack kaffe och tog det lugnt och lät dagen gå. Plötsligt slog vädret om från fin höstsol till kall vind och snö började yra i luften! Uschiusch! 
 
Vi åt lunch och sen somnade jag och Astor på soffan. 
På kvällen var det dags för Andreas babyshower, gott bakat och fina presenter, mysigt tjejsnack om babisar och graviditeter. 
Vi kom hem sent och la oss på en gång, imorse var det nämligen läkarbesök på schemat. Han konstaterade att allt såg fint ut med lillis. 
Lise kom förbi, jag färgade håret, vi åt lunch och sen åkte vi till henne för middag, Frank kom dit och Hedvig klädde ut sig till Halloweenhäxa. När jag nu körde hem var det utklädda små djävlar och skelett överallt, kul! Men Kent är anti så vi har inget godis hemma och han vill inte öppna om det kommer några småfilurer. Tråk.
 
Lejonkungen
 
Fotade det viktigaste från babyshowern ;)
 
Små fötter behöver små sturmpisar och tossor. Dock har båda dessa paren blivit för små nu!
 
 
 

Kommentera här: