Vända på dygnet?

Astors nattuggling har blivit värre och värre. Att vara vaken till fem är inte acceptabelt. Igår sov han hela dagen efter en vakennatt. Jag väckte honom klockan tio för mat, ny blöja och nya kläder. Vi skulle på mammaträff på Helsestasjon och han somnade i vagnen, sov under nästan hela träffen, efteråt mötte jag Kent och Frode för kaffe och Astor sov som en stock i vagnen. Vi tog tåget till Kents mamma och han hade två ätningar hos henne, annars sov han. Klockan åtta på kvällen kom vi hem och han vaknade.....

Lyckades dock få honom att somna vid halv två och han sov till sex. Då låg han och pratade i sängen och sen gick vi upp halv sju. Var vakna ett par timmar och sov sen en timme. Mer mat och ny outfit och sen sov i vagnen en halvtimme.

Vi skulle på en annan mammaträff och Astor vaknade när vi kom till cafét och sen sov han två timmar o vagnen.
Nu har han varit vaken sen fyra. Han ville äta nu igen och sen hoppas jag på sov.
Kanske vi då har lyckats få en bättre dygnsrytm?!



Jättebra tillbehör till en tripptrapp, nu börjar han bli stor så det är inte värt att köpa nu, men annars hade jag investerat på en gång! Astor satt nöjd hela fikastunden!

I Lises knä har man det bra!
Då passade jag på att vila lite...



Kommentera här: