Wedding

I lördags var vi på bröllop, Kent var bestman och det var första gången vi hade barnvakt över natten. Tyvärr var natten innan inte så bra och jag var jätteseg när jag stressordnade mig i svettvärmen. Sminket kletade, håret skickade sig mot ryggen och franslimmet torkade aldrig. Naglarna var inte målade och klänningens blixtlås delade sig efter kyrkan..... Men jag fick ordna det och i några goda vänners lag blev kvällen jätterolig! Astor hade sovit så snällt och man själv sov en liten längre stund på söndagen. Tur att det finns bra hund- och barnvakter i Kopperå!

















Dagen därpå var vi på Storlien och åt på Flamman














1 Carolina:

skriven

Fina ni var!
Påminn mig om att jag också ska ha smågodisbuffé på mitt bröllop.

Saknar dig kompis! Puss

Kommentera här: