Amputera fog?

Idag var jag hos doktorn för jag har fått ont i foglossningen igen, ont i ryggen, bäckenet och ned i ena benet. Fick, som jag hoppats på, remiss till fysioterapeut (sjukgymnast). Hon rekommenderade en här i närheten, jag kom inte fram på telefonen där men ska pröva imorrn igen.

Jag ska lämna blodprov imorrn också och hon skrev ut smärtstillande som går ihop med amningen samt rekommenderade att jag skulle börja använda joggingskor. .... ....
Okej det är jobbigt att ha ont. Men joggingskor när man inte är ute och springer. Det är liksom verkligen något jag inte vill ha.
Får väl se vad fysioterapeuten säger.
Har kollat lite på nätet nu och hittat 0 snygga. Det är ju även löjligt bajsdyrt och jag hamnar i fjortisanti och hatgrin-läge.

Kanske en bra iläggssula kan va nåt istället.

Kliniken hon rekommenderade heter i alla fall Pusterommet, dvs andrummet. Lät harmoniskt!


Man fick varken remiss eller recept på Nike eller liknande.

1 Nayra:

skriven

Jag har åtta år senare fortfarande problem med fogarna. Ibland mer, ibland mindre. Skit är det det. Jag märker precis som du skriver, att skor med bra dämpning är allra snällast. Finns ju snygga sneakers. Surfa runt lite så hittar du snart ett par fina :)

2 jojo:

skriven

A jag minns det Nayra, det gör det hela ännu läskigare. Men om jag får knaka till mig och bra övningar att göra nu kan det förhoppningsvis stärka lite runt problemområdena.

Kommentera här: