Jobb

Har jobbat min andra kortdag idag. Ställde klockan på 07.00 och när jag gick hemifrån hade lillgris inte vaknat än. Men ingen sovmorgon på mig då.
Gick bra att jobba, har stått i vår nya kaffe- och juicebar som främst är takeaway men vi har några bord också. Massa goda färskpressade juicer och roliga kaffedrinkar på menyn och från 1 september blir det jag som chefar där! Det känns mycket roligare och mer motiverande att gå tillbaka och jobba!


Vi säljer även fina kaffebönor, choklad och teer som presentartiklar. Juicerna är förutom goda frukter och bär även spetsade med allt från spenat till rödbetor och man kan välja till fröer eller göra dem som smoothies.

Nu sitter jag på bussen hem till Astor som blir passad av Lise. Vi åker väl och badar eller så!

1 Mysan:

skriven

Usch. Jag inser hur dålig jag är på att kommentera. Men jag läser iaf så ofta det ges tillfälle! :) Grattis till befordran!!! Klem

Kommentera här: