Nya vägar att vandra

Blev sugen på att se lite nytt förra veckan, så jag åkte en bilväg upp från oss som jag aldrig tagit förut. Längs vägen fanns så många små kringelkrokvägar så med hjälp av kartan hittade jag en hel del fina platser. Gick promenader på nya ställen och körde en jättelång omväg hem igen, med avsikt alltså för att få se lite.
 
Känns så lyxigt att ha dessa miljöer så nära hemma.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såg fler vattenfall den här dagen än jag sett sammanlagt tidigare i mitt liv. Lill blev så trött att han somnade sittandes i vagnen med riskaka i handen.
 
Utsikt över Selbusjön som vi sen passerade.
 
Det är något extremt rogivande, och även spännande så klart, med att bara åka och upptäcka. Semesterfeeling över det hela, lite matsäck med sig och sen kan man bara ta dagen som den kommer. Why don't you try it?!
 
 
 

Kommentera här: