Bassäng för bäckenet

Började min vecka med gruppträning hos en sjukgymnast för att få ordning på mitt bäcken och ben. Det kändes så himla bra! Fin plats, varm pool, skön bastu efteråt. Tar till den gamla dängan "egentid".

Kent och Astor hälsade på Jörgen och lilla Selda. Sen mötte jag upp dem på stan i blås/regn/snö. Vi handlade på en ekologisk affär, Omega-3 till mig, en träbil till Astor, käkade lunch och sen åkte vi hem. Jag lyckades med bedriften att halka utanför ytterdörren, fullastad med väskor och grejer föll jag på ena handen. Så trött på mig själv!




Killarna kollade lite på tv sen.




Nu tror jag kanske att Kent har somnat när han lade Astor. Han har ett otroligt tålamod med nattningen. Men man blir bra trött själv när man ligger där.

Här nere väntar te och macka. Jag kollar på Tjockare än vatten. Tycker det är en jättebra serie. Kul när SVT verkligen får till det, som med Ettor och Nollor och även Fröken Frimans krig, som ska få en andra säsong.

Kommentera här: