Fredag!



Jag gick upp först av alla och visste nästan inte vad jag skulle göra av all tid! Åt frukost och stökade runt lite, Rocker kom ner och vi gick ut i solen på tomten, hämtade ved, plockade undan lite. Så hade killarna på övervåningen vaknat och ner kom två piggisar efter sovmorgonen.

Kent bar upp nya byrån, jag dammsög och Astor sov middag i vagnen. Sen åkte Kent till jobbet och jag fortsatte fnula här hemma. Vädrade genom flera fönster, det droppade härligt utanför.

I vårt sovrum har jag nästan gjort färdigt garderoben. Har klätt den med tyg.



Saknar knoppar och något på sidan.
Utanför vårt och Astors rum är en liten gång där Kent har sin garderob och vi ställde byrån där.



Satte upp gardiner, måste ordna sladden till lampan.



Skönt med städat till helgen, men nuförtiden är det alltid nån leksak eller trasa som ligger framme.








Nu kokar bönorna till fredagstacosen. Ha en fin helg!


Kommentera här: