Övertaggning och upptrappning för La belle epoque

Kent (inte min älsklingsman utan mitt älsklingsband) skulle släppa sin nya låt igår kväll. Det har räknats ned på nätet, det har lagts ut texter, och sen när den släpptes funkade ingenting, hemsidan kraschade osv. När jag väl fick möjlighet att lyssna, då höll Astor på att somna så då vågade jag inte sätta på nån musik. Nya livet.
 
Till frukost imorse ackompanjerades jag av La belle epoque. Och jag älskar den så klart.
)
 
En annan idol, Sivert Høyem från Madrugada, spelade en ny sololåt på Skavlan i helgen. Jättebra den med!
Handsome saviour. Älskar hans uttrycksfulla röst och fina texter i världsklass. Sån här musik får mig att känna mig trygg på nåt sätt, riktig musik med mycket gitarrer påminner mig om när man hörde mamma och pappa spela musik från vardagsrummet när man skulle sova.
)
 

Kommentera här: