Tiden flyger!

Jag plockar undan plagg efter plagg. Den unge mannen växer och växer, han har funnits här i över ett halvår nu! Vi ska lämna tillbaka babygymmet, babysittern och en hög med kläder till hans kusin Hugo. Nu är det matstol som gäller. Snugglenest är bortplockat, vaggan utbytt mot spjälsängen. Vi pratar om nästa bilstol, nästa barnvagn. Idag åt han gröt med frukt, drack ett par flaskor, åt puré av två stora morötter, tuggade i sig en halv riskaka och ammade en hel del. By the way så är han vaken. Han sov ett par timmar och sen helt pigg! Nu är jag trött så jag får lägga honom snart. Stora killen som äger oss helt och totalt och skänker glädje och kärlek varje dag!
 
 
 
 
 
Idag var det grabbdag tills jag kom hem från träningen, de mötte mig vid bussen och vi drack en kaffe och åt ett våffelhjärta på cafét vid stationen, det enda är i vår vik. Det var strålande sol och påskpyntat. 
 
Rocker tar hand om smulorna och spillet när Astor kladdar runt, bröderna brothers.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: