Astor mötte en Stormtrooper!



Kent åkte till Oslo klockan åtta imorse för att se NOFX. Ja jag är avis.
Vi åkte till stan och mötte en kompis, hennes ettåring samt franska bulldog. Perfekt :)
Vi gick en lång promenad runt älven och fick en paus på en uteservering innan Astor vaknade och ville komma upp och hoppa i mitt knä, och sen vaknade Dylan också.



Efteråt åkte vi till Lise på kaffe och hon tog med oss på Roller Derby. Astor var helt fascinerad av allt som pågick runtomkring!







Nu håller vi på med nattningsprojekt sedan mer än två timmar. Igår somnade han i vår säng som vanligt och vi hade bullat upp runtom, som vanligt. Så började han gråta i babycallen, Kent kom upp och fann honom i fotändan, på väg ut för stupet! Så nu är det spjälsängen som gäller! Men det är inte så enkelt tyvärr. Arg, gråt, skrik, hicka, kasta sig runt, sitta och slita i spjälorna. Ja många grejer prövas på. Mest av allt, mitt tålamod.
Nu sover han i min famn och jag ska pröva lura ner honom. Igen.
Nån som vill dela med sig av ett magiskt knep?

Kommentera här: