Och det är maj?



Ute är det blötare och gråare än på länge. Så trist. Natten till igår hade jag insomnia och jätteont i ryggen. Sov typ ingenting. Men snälla barnet vaknade inte förrän kvart över elva! Vi som skulle vara borta klockan tolv. Men men ingen stress, vi skulle på barseltreff och alla mammor vet ju hur det kan va.
Nuförtiden kommer man inte iväg inom en timme, detta trots ingen dusch, inget smink. Allt tar sån tid, men det gör inget.
Vi var på träff och det var kul! Astor fick låna ett par skinntofflor så det skulle vara lättare att gå, det är nämligen det enda han vill. Med hjälp av oss alltså.


Kent håller svensexa denna helg så vi var ensamma hemma igår. Astor vägrade somna trots jättetrött. Från halv åtta till halv tolv sov han en kvart....
Sen lade jag mig med honom och han somnade klockan tolv.
Natten var iaf bra. Men nu på dan krossade jag en glasflaska i badrummet. Orkar ej.


Idag ska vi till Marna som fyller år. Astor har en kalasoutfit redo, ni får se den sen.
Själv har jag inget att ha på mig.

Kommentera här: